LT    EN

Kompanijos apyvartumas

Korporatyvinių bėdų laikai suteikia specialių strateginių valdymo iššūkių. Tokiose situacijose firma bankrutuoja arba yra ant bankroto ribos. Dažnai apyvartos konsultantai yra įtraukiami į kompanijas, kad sugalvotų ir vykdytų kompanijos atsinaujinimo planą, atsižvelgiant į tai, kad firma turi pakankamai potencialo, kurį verta išsaugoti.

  • Įplaukų smukimas dėl silpnos ekonomikos
  • Per daug optimistiniai pardavimų projektai
  • Menki strateginiai pasirinkimai
  • Blogas geros strategijos vykdymas
  • Didelės darbinės sąnaudos
  • Aukštos fiksuotos išlaidos, kurios mažina lankstumą
  • Nepatenkinami resursai
  • Nesėkmingi R&D suplanuoti projektai
  • Labai sėkmingi konkurentai
  • Per didelė skolų našta
  • Neadekvati finansinė kontrolė

Pirmas žingsnis: Turime įvertinti krizės priežasties ar priežasčių šaknis. Dažniausiai pasitaikančių priežasčių įvertinimui mums reikia:

  • Galimo ekonomikos nuosmukio
  • Pardavimų biudžeto ir planų
  • Pardavimų strategijos
  • Darbo išlaidų lygio
  • Resursų
  • R&D planų
  • Konkurentų
  • Tiekimo grandinės
  • Finansinių skolų
  • Finansinės kontrolės priemonių

Antras žingsnis: Prieš suformuojant gyvybingą apyvartos strategiją mums reikia aptarti su klientu jo įsivaizdavimą bei norus.

  • Kokie lūkesčiai
  • Kokie esami planai
  • Kas bręsta
  • Tikėtini pokyčiai ir modifikacijos

Trečias žingsnis: Įvertinimas ir rekomendacijos

Po 2-o žingsnio išsiaiškinimo mes pasiūlysime pagrindinį planą, įskaitant sekančius verslo aspektus:

  • Pirmi įspūdžiai apie esamą verslą ir struktūrą
  • Pasiūlymai pokyčiams ir pasekmėms
  • Rekomendacijos Vadovaujantiems asmenims/Klientams
  • Patobulinimų planas
  • Avarinis veiksmų planas

Ketvirtas žingsnis: Įgyvendinimas ir rėmimas

Įgyvendinus pardavimų tobulinimo planą mūsų tolesnis dalyvavimas įmanomas įgyvendinant ir remiant klientą optimaliam rezultatui pasiekti.

Penktas žingsnis: Atnaujinimas ir vėlesnės priemonės

Periodiškai yra reikalinga atnaujinti ir papildyti vėlesnėmis priemonėmis pardavimų vystymo planą, kad jį adaptuotume ir modifikuotume pagal poreikį, o taip pat ir pamatuotume pasiektą rezultatą.