LT    EN

Pardavimų didinimas

Esamų pardavimų lygiui, pastangų, marketingo, rinkų, gaminių asortimento, kontraktų bei tiekimo grandinės įvertinimas.

Pirmas žingsnis: Įvertinimas ir statusas. Pardavimams įvertinti mums reikia:

  • Gaminių asortimento
  • Sutarčių
  • Pardavimų rezultatų
  • Klientų sąrašo
  • Diskusijos su pardavimų darbuotojais
  • Pardavimų struktūros
  • Tiekimo grandinės
  • Marketingo / marketingo plano
  • Strategijos plano

Antras žingsnis: Diskusijos ir kliento norai.

  • Kokie lūkesčiai
  • Kokie esami planai
  • Kas bręsta
  • Tikėtini pokyčiai ir modifikacijos
  • Susitikimai su pagrindiniais klientais

Trecias žingsnis: Įvertinimas ir rekomendacijos.

Po 2-o žingsnio išsiaiškinimo mes pasiūlysime pagrindinį planą, įskaitant sekančius verslo aspektus:

  • Pirmi įspūdžiai apie esamą verslą ir struktūrą
  • Pasiūlymai pardavimų didinimui
  • Rekomendacijos pardavimų pokyčiams
  • Patobulinimų planas

Ketvirtas žingsnis: Įgyvendinimas ir rėmimas

Įgyvendinus pardavimų tobulinimo planą įmanomas mūsų tolesnis dalyvavimas įgyvendinant ir remiant klientą optimaliam rezultatui pasiekti.

Penktas žingsnis: Atnaujinimas ir vėlesnės priemonės

Periodiškai yra reikalinga atnaujinti ir papildyti vėlesnėmis priemonėmis pardavimų vystymo planą, kad jį adaptuotume ir modifikuotume pagal poreikį, o taip pat ir pamatuotume pasiektą rezultatą.